Fredagen den 13 !

· God morgon! Solen skiner och blåsten vet inte hur den ska ha det ...En stund blåser det rejält o den andra stunden rör sej knappt grenarna på träden... Tänk vad fort dagarna försvinner nu för tiden ... o till på köpet är det fredagen den 13 , men jag är inte skrockfull... Jag ska leva som vanligt ..fniss... Det händer mej lika mycket galenskaper varenda dag ... I går när jag var i badrummet o skulle städa av ... Stod rätt upp gjorde inget ..vad jag kunde komma på efteråt.... Jag ramlade bakåt utan att jag varken tänkte göra ngt eller gjorde ngt .. Tur att väggen var alldeles bakom mej ...nästan iallafall.. så jag hamnade inte på golvet utan slog i väggen och efter ett ordentligt flaxande med både armar o ben stod jag stadigt på golvet igen.,.. men jösses så rädd jag blev .. Gjorde lika dant en gång för ett antal år sedan ... Stod jämte min cykel o bara ramlade ... rakt upp o ner ... men den gången gick det värre då bröt jag min handled ... så jag foick gå med en fastskruvad ställning på armen i ett antal veckor .. 6eller 8 jag minns inte vilket det var..och med det fläskläpp stup i kvarten då jag gav mej själv smällar under sömnen... De´va´tider de`,fniss... Nej nu ska dagen börja här hos mej... Ha det gott...Kram! Foto: En bonad min mamma broderat i sin ungdom , Den sitter nu på en av mina väggar i köket ...
dagen den 13!

Kommentera här: