Snart är blommorna på altanen här igen!

God morgon! Solen skiner från en molnfri himmel... Jösses vad skönt att kunna skriva det. Termometern visar ännu bara på ngr grader varmt .. men det ändrar sej nog snart ... Blåser gör det ...och det ganska ordentligt ..fniss... mina soptunnor har vällt så de ska resas upp innan jag gör ngt annat.. Vinden kom jättesnabbt igår ..kväll... Jag stod ute på trappen och allt var lugnt o stilla .. Tänkte att det var en jättehärlig kväll..och plötsligt kom det en vind, ,jättestark vind o tog med sej en massa av trädens nerblåsta grenar.. En sådan där enstaka vind ,tänkte jag ,men det fortsatte att blåsa ordentligt och gör så även i skrivande stund. Hoppas att jag får hämta bilen idag... det känns lite konstigt att vara utan bil... men det är är på ngt sätt skönt också. Åskar är ute ... han var lite ivrig på dörren nu på morgonen och det förstår jag ..Han gillar väl solen han också..fniss.. Min väninna Britt-Marie.. kommer hit en sväng idag.. ska bli riktigt roligt ... och sedan är det veckostädning som står på tur.. men allt blir inte städat idag ... det kommer ju en dag i morgon också..Fniss... Ha nu en riktigt go´dag ...Kram!

Kommentera här: