Tillbaka från sjukbädden...

God morgon kära vänner ... Jo, jag var uppe med tuppen idag ...men gick o la mej en stund till...fniss... o då kom John Blund på ett morgonbesök..fniss.. men nu är jag klar för dagens ev. strider..men även för dess njutbara stunder .. Åskar gick ut vid två i natt... och inte har han varit synbar ... trots att jag varit uppe ngr gånger o tittat efter honom... Innan jag gick hit o satte mej ..ställde jag upp altandörren ..tänkte lite frisk luft skadar inte .. Hade knappt hunnit sätta mej för ett klagande mjau... hördes från köket...o in till mej kom en smutsig blöt Åskar ... lämnades stora svarta jordavtryck efter sej.. men vad gör av trycken bara herrn i huset kom hem... fniss..Natten har nog haft en härlig temperatur .. o han som jag gillar nog att titta på alla naturens under ..men nu är det mat o fåtöljen som gäller . Här är ett ganska tätt dis liggande över nejden... men jag känner på mej att det kommer försvinna och en underbar dag kommer efter detta.. Dagens sysslor kommer inte att bli så många.. jag kommer att ta´det väldigt lugnt .. vill inte ha tillbaka det jag kände i helgen ...Ska hädanefter försöka tänka på hur jag lever oförsöka utesluta all stress så gott det går ...för jag behöver ju den inte alls... En underbar dag önskar jag Er alla... Kram! Även en dålig väg kan vara vacker ...

Kommentera här: