Våren leker titt ut....

· God morgon! Idag är det grått just nu iallafall... men i morgon väntar det solsken enl. Klart.se.. o det tar jag emot med glädje... Lämnade ju in bilen igår så idag är det tomt på garageuppfarten... och det känns ganska bra iallafall... Första tanken idag är... En hemma dag... även om jag är hemma mycket .. o ibland längtar ut ..så är en sådan här dag som jag vet kommer att fördrivas hemma väldigt skön... Sovit i natt ... som en stock...fniss... Stackars Åskar fick vara ute i nästan 6 timmar ...det har aldrig hänt förr...och han var tydligen inte att leka med när han kom in för direkt upp på skrivbordet o puttade ner en keramikburk med pennor o lite annat smått o gott som gick i tusen bitar + en krukväxt... Men skönt var de att sova så jag förlät honom är klart .. Tur att han har sitt lilla"hus" på trappen till grovköket .. så han har i allafall ett litet tak över huvudet ... Torsdag.... ja, så är då denna vecka snart slut... fortare o fortare rullar det på... Håller på att försöka sortera bort allt det där som är onödigt i mitt liv ... o bara ha saker kvar som verkligen berikar livet och betyder ngt både för mej o för mina nära o kära... Det är tankarna som "pluppar" upp då jag inte kan sova på nätterna..Men det är inte lätt kan jag säga .. inte för mej iallafall.. som får så jädrans mycket ideér o tankar om vartannat... Nu är Åskar ute ... det var som om han skämdes ...nu när han vaknade ... Ja, jag inbillar mej det i allafall..fniss.. Ha nu en bra dag ..och ge inte upp....solen kommer så småningom ....Kram! Foto: Snart ser det ut så här ...tänk va´skönt!!!

Kommentera här: