En mulen torsdagsmorgon med lite tankar...

God morgon! Mulet o vilsamt... så känns väderleken hos mej... +14 grader är det också...Här är så himla tyst ... det är sådant jag inte tänker på i vanliga fall men helt plötsligt upplevde jag tystnade som en stor o tjock mur ut tll naturens ljud o rörelser ...En konstig och lite skrämmande känsla... Nej,jag är inte rädd för tysnaden... men att helt plötsligt "upptäcka " den vär lite underligt... Min lille fyrbening... Åskar alltså ,är ute o det har han varit sedan 6-tiden i morse ...Då var det bråttom ut minsann...Hade tankar på att stanna uppe när jag ändå var uppe men ångrade mej snabbt ... o lade mej igen... Idag har jag tankar på att baka!!!! Ja ett sådant där stort bondbröd... Det sköter ju sej nästan självt men det tar hela 4 timmar att få färdigt ...Det är så gott... men nu för tiden har det mest blivit tankar på det ... o inte bakat ... men får nog skärpa till mej o baka ngn gång ibland... så länge man klarar av det ...Jag har ju hushålls maskin ,assistent eller vad det nu kallas i dagsläget ...Allt byter ju namn , det har jag också upptäckt..fniss.. Ha det nu riktigt gott..mina kära vänner ... Kram!

Kommentera här: