Fredagstunga moln över byggden...

Go´förmiddag, Sen som vanligt ,men har iallafall fått på en maskin med tvätt..Åskar har vart ute ett antal timmar nu så han dyker väl snart upp här hemma. Grått ,vått o lite "tråkigt " väder men ändå skönt... Jag njuterav att det känns så vilsamt.. o behagligt ... Var på födelsedagskalads i går ... Svågern min, Freddy ,fyllde år tror knappt det är sant.. 78år blev han .. Han verkar då inte så gammal alls.. Å så deras lille katt Morris ... ,nej det är inte deras ... Han kommer från Råmossens katthem... och han behöver lite extra kärlek .. men jag förstår inte hur de ska kunna lämna tillbaka honom... Jag skulle aldrig göra det...Han ärotroligt speciell...En liten kisse som knapps märks ...tyst o mjuk i sättet .. det är annat detän min buse som både hörs o syns när han kommer fram lufsandes ... Nej mina käravänner ...plikten kallar så nu önskar jag Er alla en riktigt härlig dag i regnet ... det sköna..fniss...Kram! Foto: Morris

Kommentera här: