Höstmorgon!

God morgon! Vaknade till en strålande fin o solig måndag ...men kall.. +9 grader var det ute så kaffet intogs vid köksbordet ..men Åskar traskade ut i vanlig ordning.. Känns nästan som om tiden kommit för att plocka in inomhusblommorna som stått på altanen hela sommaren.. Nu är jag sömnig som bara den ,måste vara mina piller som ställer tilldet .... Kände mej rätt pigg... innan,men det är så skönt att känna värken avta ..med medicinernas hjälp.. men nu ligger jag här o blinkar intensivt... o kämpar med att hålla mej vaken.. Det är ju så varje morgon.. När sonen var hemma innan helgen ngr dagar ... Hörde vi ett jättebrak ..och kunde inte begripa var det kom ifrån... Efter en stunds letande fann jag det ...fniss.. Ett relativt sort väggskåp i grovköket hade lossnat från väggen o rasat ner..Allt innehåll låg överallt där det inte skulle vara ..men vilken tur att sonen var hemma ..för det var tungt att få ner skåpsskalet som fick skruvas loss...från väggen..Jag hade tänkt lägga in foto här men det fotot tillhör dem som jag inte kan lägga in här..Så det får komma lite senare när jag lärt mej hantera telefonen lite bättre. Önskar Dej en härlig dag ..Kram!

Kommentera här: