Lördags morgon o idag känns det som höst ute....

God morgon! Uppe med tuppen.... ja det kan man säga ... att jag är .. Är nämligen lite orolig åskar gick ut i går kväll o ännu är han inte hemkommen... Hade vädret varit lika varmt som de tidigare nätterna ..så hade jag faktiskt inte varit förvånad .. men i natt ar det "bara" varit ca 17 grader o det blåser som sjutton...Men han kanske tycker det är lagon o skönt... fniss.... Fram på dagen får jag besök av mina kära vänner från Kungsbacka .. Christina o Anders... o det vore så roligt om John vore med dem... Jösses vad det blåser idag .. och vinden ligger rakt på altanen ...så förhoppningsvis avtar den om en stund ..Hade tänkt duka ett bord ute på altaen ..men blåser det så här så blåser vi väl bort ,fniss..så bordet blir dukat i köket istället ... Nej, får ta mej en tur runt om o ropa på min lille älskling..o hoppas på att han dyker upp.. Ha en go´dag ,Kram!

Kommentera här: