Nu klockan 13 regnar det !!!

God morgon! Löragsmorgon okonstigt nog känner jag ingen stress över det ...Jag brukar alltid känna lite stress när helgen infinner sej...men det är ju otroligt skönt om det försvinner... Men ryggläge i sängen har intagets igen.. Har ätit frrukost ..o tagit mina små piller o nu väntar jag bara på att det onda ska minska... Sonen var igår kväll o hälsade på sin kompis som var hemma här i Sverige på semester .. När han åkte hem vid 23-tiden i går hamnade han alldeles bakom en bil som hade krockat med en älg...Det hade varit fullt pådrag ,hela vägen blev avstängd.. men hur de gått för bilens örare o passagerare det vetvi inget om... Har inte kunnat läsa ngt om olyckan ngnstans..Men som detsåg ut på olycksplatsen sa sonen att mycket tydde på det värsta,,, En älg är enorm på nära håll... Åskar har jag knappt sett till idag ..han kommer hem o slänger i sej lite mat.o
sen ut ienfarlig far...igen..Är nog mycket smått somrör seji bla. åkrarna nu..Nej.. nu känner jag hur det onda avtar lite så nu skaväldagen börja så smått...Ha en skön dag..Kram!

Kommentera här: