En liten snöflinga faller då o då...

Go´förmiddag ... Här hos mej är det morgon! Somnade inte förrän efter två i natt .. var uppe klockan sju.. drack kaffe o släppte ut Åskar .. men var så jäkla trött att det blev sängläge igen... Vaknade vid 9.30 mn låg o tänkte fram o tillbaka på allt o inget... Nu har jag iallafall druckit en mugg kaffe igen..ätit två små smörgåsar... o sitter här i startgroparna för en städdag...Ja, jag hade tänkt ägna denna dagen åt städning... fick bakat det mesta igår ... tekakorna med havregryn tar jag nog mellandagarna... Tänkte ha dem så sonen får med sej lite hem... Han kan ju förresten få vara med o baka dem.. Vad tror Du Åskar hittat på .. Jodå ,slagsmål igen , nu är det andra örat som inte är helt ... dessutom ngr revor i det vänstra örat som blöder .. men inget riktigt sår.. Var han är just nu har jag ingen aning om ..han försvann ngn stans när han ätit...Han är inne i allafall...det vet jag. En snö flinga då o då dalar så vacker ner till marken ... men just nu är marken alldeles ren från snö.. Önskar att det blir en vit jul i år...Det är inte ofta vi har en vit fin jul här i dessa trakter där jag bor...mest regn på julafton... Nu önskar jag dej en riktigt skön dag ... o stressa inte för mycket ..det är absolut ingen ide´.. Tänk, det försöker jag intala mej själv ... men det går dåligt verkar det som.... fniss... KRAM!

Kommentera här: