Gråare än grått....

Gó förmiddag... Sov länge.. det var så mörkt utanför fönstret...ingen lust till ngt alls idag... men som vanligt började jag i allafall plocka lite... Ska ju ha fram lite till inför julen..Sonen o jag pratade länge i telefonen i går o under tiden kom vi fram tll att jag inte skulle ta fram så mycket ...grejer ...Känns så skönt .. men.. ändå lite konstigt ..Har endag idag då allt är tungt ... men jag vet ju att det är så ibland .. Just nu har jag druckit en mugg te... inte alls dumt .. men sitter fortfarande kvar i soffan... ska jag vara helt ärlig så ligger jag raklång ..fniss... Det är tydligen kattens dag i dag .. så Åskar ska få ngt som han älskar ... Det är ngn påse med köpt soppa!!! Jo det är kattmat... När jag tar fram den påsen står han still på samma plats o bara trampar ... Han blir jätteivrig.. Just nu är han ute ... Han vill väl se om ngn tagit sej in på hans revir... fniss... o det vet jag att det har , såg för en stund sedan grannens lille Timo promenera över tomten här... Bara en gång kvar på höstens vattengympa.. Kommer verkligen att sakna den... o hoppas tiden går fort fram tills den startar igen..efter årsskiftet... Jag önskar Dej nu en underbar första advent...KRAM!

Kommentera här: