Kanske snö idag ,eller ?

Go´förmiddag ... Här har solen visat sej.. men nu är himlen grå igen o snön den kommer nog snart som ett brev på posten ... ja, som posten var förr...villsäga.. Morgonen här började inte så bra... Morgnarna här är så jobbiga ,mår inte bra ..kan inte förstå vad det är med mej... men har nu ringt till VCT o de ska ringa tillbaks till mej senare idag. Det enda jag vill nu är att sova ...men när jag gör det vaknar jag efter en liten stund... o inte vill jag lägga mej heller under dagen ..det är ju absolut inte nyttigt ..
. Åskar är ute ..han har varit inne hela natten..så promenaden idag tar nog en stund.. Skulle åkt in till stan o handlat lite idag .. men det får vara.. jag ska se om jag kommer ut på tomten o fått klippt av lite tallgrenar att sätta både inom o utom hus ..det skulle jag ha gjort i flera veckor nu o ännu har det inte blivit gjort .. Mer blir det inte skrivit idag... men jag skickar en hälsning till Er alla o hoppas dagen hos Er blir bra ... Kram!

Kommentera här: