Allt på en gång!

Heej..... Vad ska jag börja?Nästan allt dyker upp ...på en gång. För en gångs skull ,fniss , skulle jag behövt en karl här i huset... Men jag får väl ringa efter ngn i morgon om jag inte hunnit o frysa ihjäl....Värmepumpen har lagt av... Fick i alla fall igång den efter många om o men... men ngn värme får jag ej... blåser bara kallt. Vet ej vem som installerat den o sonen svarar inte på telefonen... så jag får vänta tills ikväll... o min läkarvärld tar sej alla underliga vägar just nu .. blir skickad på provtagning men får gå hem o komma tillbaka för jag är inte fastande... det hade de inget sagt om...så nu ska jag till två lab.på fredag...puh.. Allt känns upp o ner ... Åskar hade en massa lösa pälstussar när han hade varit ute i natt ,vilket tyder på att han varit i ett rejält slagsmål. Han är också alldeles tokigt "mammig "... O, vet Du, Det enda de gjorde på labbet, det var att jag fick väga mej och jag hade gått upp 7 kg på 2½ månad... Nu har jag läst att man kan gå upp efter att sköldkörteln är bortopererad .. men jag skyller inte på det ... jag har ätit annat som jag inte borde ha gjort ,som semlor, tex... och inte motionerat som jag gjorde tidigare .. men nu har jag cyklat 30 min på motionscykeln i eftermiddag..o så tänker jag fortsätta... tvinga mej till det även om jag är trött.. Ja, det här är min dag fram tills nu... Hoppas att det blir lugnt resten av dagen... Du ha det nu gott ,lugnt o skönt resten av dagen...Kram!

Kommentera här: