En vanlig torsdag...

Go´eftermiddag, Nu har jag hållit tyst ngr dagar ... fniss... Har det varit skönt..? Jag har inte haft ngr ord kvar att skriva , det har kännts helt tomt... Vet inte vad det berott på.. Solen visar sej just ... så härligt ...annars är det kyligt värre o kyligare blir det nästa vecka tydligen... Får vi en varm sommar då tro...? Jag hoppas det. i alla fall vill jag ha sol o "lagom" värme..o för mej är det runt 20 grader.. Åskar mår nog inte så bra ..Han verkar slö...har gjort det ngr dagar och är inte ute långa stunder.. men kanske är det vädret. I dag stöp jag på näsan när jag var o slängde kartonger .... Hade tagit på mej mina stora vinterkängor som jag har "dubb" under... för att jag inte skulle halka omkull ..de brukar vara jättebra... men vad jag inte tänkte på var att eglorna på skosnöret var stora .. så jag satte in högerfoten i öglan på den vänstra kängan...o vips låg jag där o kravlade .. efter ngr försök kom jag på benen igen... ja det är lite krångligt att just komma upp sedan jag opererat bägge mina knän... för det gör ont i dem .. men upp kom jag o av med kartongerna blev jag.. Har slarvat med vad jag ätit det sista.. "vräkt" i mej både kaffebröd o godis... Men nu får det vara slut på det ...o nu ska jag fixa ngt till middag .. hade tänkt hoppa över den ..men jag känner meji behov av lite mat.. Går jag ut i köket kommer det väl en liten kisse efer för att se om det vankas lite gott... Ha nu en riktigt skön kväll...Kram! Foto: Pågående strumpstickning..

Kommentera här: