Kram till alla på ALLA HJÄRTANS DAG!

Har nog fått fnatt .. Helt plötsligt står jag ute i grovköket o städar... Grovköket består mest av sonens stora verktyg.. och stora färgburkar... förutom min tvätt!!! ÅÅÅH så mycket skit o tomma burkar han sparat på ... Nu åker det iväg... så får vi ta det som blir efteråt..sen... ja, jag menar "Var är det o det ..Har Du slängt det, så kommer det att bli ..det vet jag men jag är så less på att spara på all gammal skit... fniss..mår toppen när jag orkar hålla på så här ... Det blir jättebra därute nu ..Fast inte som jag vill ha i ett grovkök..där vill jag ha tvättmaskin ,mangel o div.andra saker som hör till.. inga stora verktyg o sånt..fniss...Men jag är nöjd ändå bara jag får bort det som inte använts.Strax blir det 11 -kaffe.. Ha dedt nu gott... Måste bara tala om att det var otroligt längesedan jag mådde så här bra... Kramar till Er alla.

Kommentera här: