Promenad med Åskar i koppel...

Nu har jag tagit en liten promenad med Åskar i koppel.. Han ville inte gå ut ensam ..knappt i koppel heller ... Fick lirka med honom en lång stund... så nu har han iallafall kissat och i värsta fall klarar han sej tills i morgon. Jo,han har en stor låda i badrummet också.. om det skulle vara så att han behöver ..Uja mej vad kallt det var ute ...Kändes inte alls som om det var på "nollan" kanske lite "marsanare ."..Nu mår jag också lite bättre efter frisk luft .. förra gången idag när jag försökte gå ut med honom kände jag mej alldeles slut i huvudet... .men då totalvägrade han o fräste när jag lyfte ut honom på gården då han vägrade gå ...och det är inte ofta han fräser ... så det var en rejäl protest.. . Ha det nu riktigt gott..kram! Foto: Hela den här katthögen var min en gång i tiden..

Kommentera här: