Snö....regn ... vilket ska det bestämma sej för att vara tro...

Go´morro´n... Regn o snö.. håller på att dala ner här hos mej... Nja inte samtidigt men det är inte många sekunder mellan de olika slagen.. Min måndag ska jag försöka göra lugn.. jag mår lite skit idag nämligen.. men lite ska jag iallafall göra ..Åskar verkar vara bättre idag ..Han var ute i natt i två timmar o nu är han ute igen ..efter att ha väntat vid dörren en stund ..så ville han ut.. Det finns inte ord för hur mycket jag längtar efter vår o sommar... Tänk när man kan sitta ute på altanen o dricka morgonkaffet igen...Har tänkt byta gardiner i köket ..men det får vänta .. för jag klarar det inte ensam längre.. Funderar på att ska ngt annat system så jag kan klara det själv... Får fundera vidare på det ... Ha nu en bra o fin dag ...Kram! Foto: Åskars bror Otto som blev änglakatt för 2011.

Kommentera här: