Söndagen verkar bli grå o kanske blir det regn.....

God morgon , eller kanske är det förmiddag för de flesta. Jag var uppe o drack mitt morgonkaffe , tog mina piller som verkligen är en en liten "hög" av tabletter ..önskar att jag fått ha den lilla hög kvar som jag fått ner dem till men så blev ju operationen och efter dem ökades antalet till nästan det dubbla ... o .. dem .. får jag väl dras med hela livet ut... Men visst är jag glad över att de finns ..annars skulle mina dagar nog vara räknade . Skulle åkt till en väninna igår kväll...men kom inte iväg...Det blev sent bestämt och min lille älskade fyrbening var ute när det bestämdes ..Han kom inte in i tid..så jag tyckte det blev alldeles för sent .. att ge mej iväg även om det var tänkt att jag skulle ligga över ...Till slut kom han in vid niotiden... o då hade jag hunnit o krypa ner i sängen...Nej, jag lämnar inte honom ute över en natt då vi inte har ngn kattlucka.. Nu blir det nog väderomslag åt ngt håll...det känns i kroppen.. men skam den som ger sej, om en stund när pillren verkat ska jag väl komma igång med alltid något...Tex att stryka ... högen är enorm!! Fniss...Fyrbeningen är ute nu och jag hoppas också ta mej ut lite längre fram pådagen så något OS blir det inte för mej... är faktiskt inte alls intresserad av det i år ..Varför vet jag inte ... men så är det bara .. Ha nu en skön o bra dag .. Kram! Foto: Änglakatten Otto, Åskars bror.
1 Lena :

skriven

vilken kul bild

Kommentera här: