Grå tisdag!

Go´förmiddag! Sovit länge... men det var verkligen skönt... tycker att man kan göra det iallafall när morgonen är mörk o grå..annat blir det väl när det blir varmt o ljust till våren... Idag har jag väl lite "klädvård" på schemat,... Ska se så mina kläder tills på torsdag är klara att bara ta på sej... orkar säkert inte tänka på vad jag ska ha på mej då ... Tänkte hänga allt på ett ställe för sej så det bara är att ta fram det... Detta som hänt den sista tiden har faktiskt gjort så jag blivit mycket glömsk... kan stå o prata o rätt som det är vet jag inte vad jag pratar om , vet inte vad jag ska säga... Hoppas innerligt att det kommer att försvinna när allt lagt sej... o allt blir mer sej likt..sen förr, om det nu blir det ngn gång... Åskar haar varit ute två gånger sen i natt men nu ligger han o sover i min säng konstigt nog.. Han har den sista tiden legat uppe på övervåningen... Den lilla snö vi har här nu ..den har faktiskt legat flera dagar..fniss.. men snart försvinner den för det ska ju komma regn ,läste jag här i morse... Önskar Dej nu en bra dag Kram! Foto: En frusen kisse ...

Kommentera här: