Har det varit åretsts första vårdag?

Go´kväll.... satte mej här för att skriva ngr rader .. men vips hade jag somnat...fniss... Ja, jag hade ätit en jättego´räkmacka...med lite hjälp av Åskar... Räkor har han aldrig gillat speciellt mycket.. men givetvis köpte jag fel ..skulle ha oskalade räkor(frysta) men hade köpt skalade .Typiskt mej i dagsläget.. men dem gillade Åskar.. Det var inte mycket smak på dem... tyckte jag..men hade hade nog kunnat ätit upp alla om han fått för mej... Skulle ha fått gjort en massa idag ,hade jag räknat med .. för efter en natt med så god sömn .. så var jag otroligt pigg i morse .. men startade dagen med att leta efter min "gamla" baddräkt som jag tidigare letat efter ,men hittade den inte .Då bestämde jag mej för att åka o köpa en ny... men eftersom jag tidigare inte hittat ngn här i stan åkte jag till Klädkällaren ... som ligger nästan nere i Göteborg.. Ok .. där fanns knappt ngr att välja på men en som passade någorlunda ,så den fick det bli.. Nu kan jag gå på vattengympa på tisdag iallafall... fniss.. Hela eftermiddagen försvann...O trött har jag blivit... men rätt nöjd iallafall.. Kunde inte låta bli att köpa en bit tyg...till en kasse... med katter på ... kattgalen som jag är .. Kändes faktiskt som om det var vår i luften när solen värmde och ljuset var så där vårlikt ... Det gjorde även att jag kände mej förhoppningsfull o lite gladare till mods.. Att jag sov så gott i natt berodde ,tror jag, på att jag pratade med en väninna i telefonen länge i går kväll bla. om Janne.. Tack Anita för det fina samtalet... ...Hoppas att också Du mådde bra efter vårt samtal... Nu ska jag snart sätta mej framför tv,n ... Ska "glo" på gladiatorerna... o sen kanske det blir lite plock ... i mitt arbetsrum... där jag stormtrivs...Hoppas Du får en riktigt skön kväll... Kram! Foto: Tyget jag köpte idag...Botten färgen är svart... även om den ser grå ut här...

Kommentera här: