Så har det snart gått en halv månad...

in på det nya året..Känns som om jag inte är med... Har mått så dåligt sedan strax efter jul... Det har nog många orsaker .. både sorgen som jag går o bär på efter Janne....Nu är i allafall begravningsdag bestämd. 25/1 i Ljusets kapell..här i Alingsås. så kanske min operation har satt sina spår..sen har jag juslarvat med maten... ätit alldeles för mycket sött .. o det mår väl inte diabetesen bra av... o sen är det det där med motion... Promenader har jag tagit ända fram till idag ... fniss... men det är då inga motions promenader precis, har varit ute en timma varje dag med kissen som gått i koppel.. Men i dag fick han gå ut utan... jag blev så irriterad på honom.. eftersom han välte ett litet bord o en bordslampa åkte i golvet o foten gick sönde ..Bara för att han inte fick som han ville... Men nu är han inne igen.. o det känns skönt... Får väl bli motionscykeln igen... för då känner jag mej nöjd..men att komma igång när jag mår så här ... är inte det lättaste.. Så här såg det ut i morse... och den andra bilden är från den 2 januari alldeles efter vikommit hem från operationen... och hur Åskar kom upp där fattar jag inte sålullig som han fortfarande var... MMen upp kom han! Ha en skön lördagskväll.. Kram!
1 Projektsunshine:

skriven

Hej Elle...Och nu har vi hittat din blogg. Vad trevligt och personligt du skriver. Kram från oss på projektsunshine

Kommentera här: