En slö sommarmorgon.....

Go´morgon! Mulet o alldeles fuktigt i luften... o jag höll ju nästan på att glömma skriva att det är varmt..fniss... Kollade nu...var visst inte så varmt jag trodde ...Termometen visade bara + 20 grader ...Känns mycket varmare.. Bonden vattnar potatisen igen... Idag är jag jäkligt trött... så det jag kommer att göra kommer nog att utföras i ultra rapid... Åskar är ute på vift ... jag hoppas att det är en vanlig morgonpromenad...men han verkade ovanligt pigg idag på morgonen..Var länge sedan han gick ut på sin runda med en gång han kom ut ... Morden i Midsomer var ju på tv i gårkväll... o det skulle jag ju se... Men va då, givetvis somnade jag ngr minuter efter det börjat...Tråkiga program tragglar man sej igenom utan att somna om man nu bryr sej om att titta ...men program man vill se .. ja då slocknar i allafall jag ,nästan direkt...Ja, ja.. man är som man är när man inte blev som skullle ...är det inte så man säger ... Nej mina goá vänner ... nu är det slut på morgonstunden vid datorn ..Önskar Er Alla en underbar dag... Kram.. Foto: Redan som liten gillade Åskar symaskinen.

Kommentera här: