Lite svalare morgon!

God morgon! Solen är åter på himlen... men än så länge är det riktigt "kyligt" friskt i luften ,Helt underbart ...tycker jag. Har suttit ute o ätit frukost.. Ja,ute sitter jag ännu..Det är jättskönt ..Ska strax kolla om värktabletterna gör sitt... har en hel del att stå i idag men det blir som alltid ,bara en bråkdel gjort .. Men nu för tiden är det inget jag hetsar upp mej över ..Det som blir gjort det blir gjort o det andra tar vi "sen"... fniss.. Idag skulle visst sonen komma på en snabbvisit... Han ska hämta kajaken ..för att tillsammans med sin kusin ut o paddla... Åskar ligger o snarkar på sin dyna på bänken i andra ändan av altanen...Han har varit på en kort promenad .. men den varade då inte lång stund... sen tog sömnen över efter att jag borstat honom lite ..inte alls så länge som han brukar vilja ..men han va nog ganska trött o kommer om en stund o vill borstas mera... Nej, nu blir det inte mera skrivet för stunden...så jag önska Er alla en riktigt härlig fredag... Drick ordentligt ... Kram! Foto: Nytaget foto på Åskar ...

Kommentera här: