Nej...nu kommer solen, får man tänka så?

God morgon! Här sitter vi, nja inte riktigt sant ...för Åskar ligger o sover ..men jag sitter o gottar mej som vanligt på altanen..Morgonkaffet urdrucket o hade inte Åskar legat i andra ändan på altanen o sovit hade jag nog hört små snarkningar i från honom.. Himlen är helgrå, helt underbart tycker jag...vinden rör sej sakta i trädens grenverk..Kan man ha det bättre ...Nej inte för min smak... Kanske hade varit bättre om man varit två ... Nja..jag vet inte ..vi är ju faktiskt två ,jag o Åskar ..får väl skriva tre då.. Tittade på matchen i går ..jösses vad spännande .. ,Idag ska det ju vara final o den kommer jag också att titta på ... Kroatien håller jag på... Nu vaknade mitt lilla fyrbenta hjärta han väntar på kel...men han får vänta lite ja så stygg är jag ...idag .. Slutar jag o skriva här försvinner väl allt ojag får börja om... o det tycker jag är så förbaskat tråkigt .. så då kanske jag inte skriver alls..Dagen jag ska jag bla. ägna åt symaskinen... Kanske inte så lång stund som jagönskar egentligen ... för jag har ju lite mer än den att greja med ...behaglig temperatur att jobba i ..i allafall ännu...Önskar Er ALLA en härlig söndag ...Kram!

Kommentera här: