Solig fredag i Västra götaland!!

Go´förmiddag ! eller morgon för mej...finns säkert ngn som har morgon mer än mej...Var uppe tidigt som vanligt o intog både kaffe osv.. allt det jag tar på morgonen,..Men fy så illa jag mådde ..så det blev sängen igen..Nu är det ngt bättre men ngr aktiviter ,inte av ngt slag blir det idag... Nu är nog snart ån tom på vatten....fniss.. eller rättare sagt sjön som vattnet kommer ifrån..här har det sprutats oavbrutet i snart två dygn ,tror jag det är .. I början var det avstängt på natten har jag för mej.. Nu gick Åskar iväg..undrar om han skulle uppsöka ngn kompis ,,tror jag inte om jag ska vara ärlig .. han är lite slö i värmen o vill nog bara ligga ngnstans o tryna gott. Sista dagen före semestern för sonen... Ska bli skönt för honom att vara ledig så mycket som han har haft runt sej den sista tiden...Jag frågade vad han skulle göra för en tid sedan ..Sova hela första veckan , var svaret jag fick... Hoppas att alla har ngt trevligt att göra idag ...även om inte jag ska göra ngt kan jag har det trevligt o gott.. o det ska det bli...för att ha den här möjligheten att inte göra ngt när man inte orkar ..det är välen av de största ...lyckokänslorna man kan ha...Tänk att ha bott ngn annanstans där pension inte existerar...vi gnäller för mycket annat.. men pensionen har vi ... än så länge i allafall... Ha det gott alla mina kära vänner ... Ta det lugnt... Kram! Foto: Några av mina små virkade dockfiltar som finnskvari gömmorna ,när jag kollade vad som fanns kvar ..

Kommentera här: