Idag är det VARMT!

God morgon! Sitter på min vanliga plats på altanen... o här kommer jag att sitta alla goá o varma morgnar hela sommaren..Åskar är som vanligt på språng... ja, det har han varit nästan hela natten... Ska idag försöka få gjort ngn nytta ..men stressa ...nej det blir inget .. Igår trillade jag ner baklänges från en sådan där "gammal" mindre pallstege.. och höll på att få torkskåpet över mej.. Jesses vad rädd jag blev..Men för en gångs skull var jag glad att sonen hade en massa grejer bakom mej ..och att en frysbox stod där ..då blev inte fallet så himla högt ... o torkskåpet hann jag släppa innan det välte åt fel håll...Trodde inte jag skulle komma ur sängen idag... men det gick lika bra som vanligt även om det känns lite här o där ...men det är ju inget konstigt .. Idag blir jag hemma hela dagen... vill bara gå här o "skrota" Tänk att jag trivs så bra här ute.. Tänker med fasa på hur det ska bli om jag flyttar in till stan...Ja, jag är väl tvungen till det när jag inte klarar köra bil av ngn anledning..Men den dagen den sorgen... får passa på att njuta så länge som möjligt ...0 nu njuter jag .. Ja ha .. så fpr dett välvara färdig skrivit för denna gången.. Fickbesök här av en kille som hade med elen o göra .. o vårt kommande fibernär... Låter väl bra.. Ha det nu så gott i värmen... Kram!

Kommentera här: