Fortfarande vinter eftersom det snöade i natt...

Hej på Er ! Håller på o städar ..tar mej fem minuter ...I morgon är det gravsättning för Janne.. Skriver man så ? heter det gravsättning? Helt plötsligt blir jag väldigt osäker på vad det heter ... .Janne´s aska ska i allafall grävas ner... så hårt det låter... Blir ledsen när jag tänker på det.. Var på vårdcentralen i morse.. fick antibiotika igen... hade urinvägsinfektion .. denna gången med vita blodkroppar o blod.. Jag känner ju inte när det börjar eftersom jag äter värktabletter... men nu i två dagar har jag kännt av det så det var ju tur jag åkte.. Ingen vattengympa idag alltså o vet inte om jag går nästa gång eftersom det kan bero på vattnet i badet.. Ja, ja.. sånt är livet ,fniss.. Åskar var hemma nu o fikade ..fniss.. sen stack han iväg igen... Han älskar sina rundor härom kring trots flikar o sår på öronen o sår över hela kroppen så går han iväg till samma ställe ..en liten tokig en , skulle jag vilja säga ... Nu när jag äter antibiotika så blir värken betydligt mindre o jag mår jättebra .. Ja, än har det ju inte verkat men jag vet sedan andra gånger .. Mår bra ihela kroppen ..så för mej var det här "jättebra"...även om man inte ska äta antibiotika för ofta.. Nej ,nu är rasten slut... Ha en skön eftermiddag... Kram!

Kommentera här: