Grå onsdag....

Nu har verkligen min tv..blivit knäpp.. nja, kanske är det antennen... 4 ans program har helt lagt av nu.. har sökt det med nyinställning men det blir inte bra .. står bara " dålig kontakt" därav tror jag det är antennen.. Jag har nu tittat på "hem till gården" genom datorn ,missar det aldrig om jag är hemma.. Bra egentligen , för då blir det lite mera tid att greja på dagen... Nu när jag åt lunch åt Åskar också lunch..o sen gick han ut ... jag ska också gå ut .. ,hämta posten men jag gör inte detta förrän jag hängt upp min tvätt som snart har tvättats färdigt ..Är nog ett skönt väder idag för det är 3 +grader ...o bara lite vind.. Allt har blivit lite "rubbat " idag,, min datorstund blev väldigt lång idag .. då jag gick igenom ett antal av alla grupper jag är med i ..Det flesta är pysselgrupper som jag inte alls skriver i nu för tiden..då jag inte har pysslat på flera år ..o inte heller har tittat in i, på nästan lika länge... o så när jag sedan skrev här i morse, så försvann ju allt ihop. Kompisen ringde just nu... så nu gick det ytterligare en stund ... tidengår fort idag också ... Nu ska tvätten hängas o senskajag ha mej lite luft .. o njuta av ljuset ... ser ut att klarna upp lite här nu... Ha det nu gott resten av dagen... Kram! Foto: jag tycker tulpaner är vackra även närde är utblommade ...

Kommentera här: