Nu hoppas jag kylan ger med sej....

Lördag ... och jag tror hela dagen att det är måndag... Varför ? Har inte en aning om det... Hur har Du det då?Jag börjar nog sakta ,sakta må bättre .. och det är så himla skönt ... Idag har jag suttit hela dagen framför symaskinen... o det har varit underbart ... Hade köpt ett fint trikå tyg ,grått med små, små rosa prickar... Det har legat länge o väntat på mej ... så när jg tog fram det för ett tag sedan var det "bränt " och trasigt ..Jag hade inget sett när jag köpte det o inte expediten heller .. Jag vet att det kan bli så med trikå ..sen jag arbetade en kort tid på Alingsås bomulls fabrik.. för ca 46 år sedan.. i väntan på att vi skulle få vår son...(han är ju adopterad) Nu har jag i allfall sytt trosor av det istället för en T-shirt.. Så jag är så nöjd. Sedan är mina gardiner snart färdiga också, de ska upp till Påsk..o foto kommer när de är helt klara.. Nöjd med dagen hittills o nu ska jag sätta påtv,n o cykla lite på motionscykeln ,då blir jag ännu nöjdare .. Ha det nu så gott... Kram! Foto: Snart så kan vi njuta av det gröna gräset igen... Längtar ...och alla blommor...

Kommentera här: