Snart Påsk!

God morgon, nästan förmiddag..Grått väder men så härligt att det har tagit på snön enormt ..I natt har vi haft +grader hela natten . Nu på morgonen bara +1 grad men det är iallafall på rätt sida strecket..fniss.. Idag är det vattengympa ...så härligt o sen ska jag skjutsa Gunilla så hon får handlat..sedan hem o släppa ut mitt underbara lilla monster Åskar .. Han har velat gå ut nu på morgonen men det är ju inte säkert han kommer hem innan jag åker ...Han har ju varit ute en timma i natt så nu får han vänta.. Var hemma hos Birgitta ,Bittan, som jag kallar syster min igår ...o hälsade på hennes snögubbe bla. han hade blivit så liten o tanig...Han gillade inte alls detta väder ...
Idag är det vattengympa ...så härligt o sen sa jag skjutsa Gunilla så hon får handlat..sedan hem o släppa ut mitt underbara lilla monster Åskar .. Han har velat gå ut nu på morgonen men det är ju inte säkert han kommer hem innan jag åker ...Han har ju varit ute en timma i natt så nu får han vänta.. Det är väl i stort sett min dag i dag ... Önskar Er Alla en härlig dag med lite inslag av vår... Tänk att man blir så lycklig närde små vårtecknen visar sej.. Ha det riktigt gott...KRAM! Foto: Påsken närmar sej ... Birgittas virkade påskkäring virkad i år...

Kommentera här: