Snöar igen!

Har varit i stan o handlat... bilens avgassystem har nog rasat ..den har i allafall lossat... var en sväng till bilverkstaden o de tar den den 4 april.. sen ska min lilla pärla besiktigas också..i April... På hemvägen började det snöa men det är +3 grade så detligger inte kvar o när jag kom hem upptäckte jag sex små taniga krokus som nästan slagit ut och påskliljorna började sticka upp sina små blad... så våren kommer men det går sakta.. Idag gick min deklaration igenom.. deklarerade i går men det var ngt vajsing på det hela så Skatteverket tog inte emot den...Ringde till dem i dag efter ett försök ,tjejen trodde att det var överbelastat..men som sagt hur har jag deklarerat,..odet är skönt som alltid. Jag vill inte klaga .. men det är då sjutton ..vad det värker i kroppen i dag i mina armar.. mest.. Men som vanligt skyller jag på det här konstiga vädret med alla olika väderomslag... så nu längtar jag ännu mera efter sommar o värme... Två gånger kvar på vattengympan..,.. Synd att den inte håller på hela långa våren... men jag är ju tacksam för de tiderna vi har .. Verkligen tacksam.. Efter att nu har tvättat Åskars söndriga öra fixck han gå ut... han var väl inte precis gld åt snöfallet o tvekade länge på tröskeln..men så tog han slutligen steget ut...Men det ska inte jag göra .. utan jag ska sätta på mej en kopp kaffe... Han go´måndag... Kram! Foto: Lite påskdekoration som min syster gjort för ngt år sedan..

Kommentera här: