Sommaren ! Var är den?

God morgon! Ja, jag säger det även om klockan inte visar på de´. Inget blev som jag ville igår ..vi får se hur det blir idag... Sonen skulle ju komma , han kom inte ,han kände sej inte bra... Så skulle jag sätta upp mina nysydda köksgardiner ... men jag rev ner dem igen.. de blev absolut inte bra ..Ljuset föll inte på dem bra eftersom de är sydda i två tyger .. Får ha dem i ett annat rum där inte ljuset faller på dem så mycket .. o det blir i mitt pysselrum... Gårdagens klättrande har satt vissa spår.. har så jädrans ont ..i kroppen.. men det ska väl snart lätta eftersom piller intagits...fniss... Alltså ska det vara sommar idag då!!Men jag vet inte var jag ska hitta den... inte är den här iallafall...det ligger snö kvar men vinden o temperaturen gör att den minskar för varje dag .. o det är verkligen skönt.. Igår skulle jag deklarera .. men skatteverket tog
emot min deklaration..Får väl ringa o höra med dem ,de kanske kan hjälpa mej ..annars får de vara snälla o sända en pappersdeklaration så jag får sänt in den... Idag blir en lugn dag här .. Planerar att inte göra ngt speciellt.. Tar dagen som den kommer ... Just nu är mitt lilla monster ute ... Får se om han varit i slagsmål igen... igår kom han hem med ett blödande öra .. men det var nog den enda skadan i går .. Kände inget o såg inget annat...me n tycker i allafall det räcker till... Nu får Du ha en riktigt bra dag ... o ta det lugnt o var rädd om Dej! Kram!

Kommentera här: