Söndagen verkar bli grå ,kanske snö eller regn på gång....

Go´förmiddag... nja ..det är väl inte riktigt sant... För mej är det nog mer en god morgon... tar det lugnt som alla andra morgnar... har vant mej med att börja dagen så ,ska jag stressa får det bara så tråkiga följder att jag verkligen tar det lugnt.. Ute är det grått...visserligen har "Vädertjänsten" lovat solsken fram på dagen men om det blir av får vi vänta att se. Igår tittade solen fram lite ..frampå efermiddagen... Åskar är ute påsin morgonpromenad.. Jo, han sov tillklockan 9...!! Inte hade han bråttom ut heller ... men åt som en liten häst gjorde han innan han gick.. så promenadeni dag kommer nog att ta tid. Min köttgryta som jag gjorde igår blev god men jag fick äta av den ensam... sonen kom inte .. Han var på ett jäkla dåligt humör..så det var lika bra att han vart hemma hos sej...fniss..
Ryggen o benen värker som F--n idag.. men tablett är svald..så den ska väl hjälpa lite iallafall... Innan den liksom tar är det inte lönt att försöka komma igång... då blir det nog dåligt humör här också,fniss.. Kanske blir det sy maskinen som får jobba idag också ..iallafall en rejäl stund ... om det inte blir hela dagen.. Önskar Dej en härlig söndag vare sej det snöar , regnar eller att du befinner Dej i et underbart solsken... Ha det gott...KRAM! Foto: Snart kan man promenera i Nolhaga parken utan att frysa ihjäl... fniss..

Kommentera här: