Söndagens underbara solsken... men termometerns hemska kyla...

God morgon! Ytterligare en morgon i solsken ,men jättekallt ...-15 grader var det klockan 6 då jag inte orkade försvara mej längre från Åskars attacker eftersom han inte fick gå ut...Jag tyckte det var för kallt.. Så jag öppnade dörren o ut for han denna gången som en blixt... Han är fortfarande inte hemma... Jag råkade somna om en timma ... så han har kanske varit hemma... Har dåligt samvete för att jag somnade om..men det blir ju i allafall varmare o varmare .... hoppas att han snart kommer ... Hoppas denna dagen blir bättre än gårdagen då jag mådde illa... Ja, jag börjar snart ledsna på att få dessa illamående dagar... Morgonen idag känns bra förutom mitt dåliga samvete mot Åskar. Känns helt annorlunda än igår...Härligt . Blir ingen tur till Stoff o Stil idag heller .. Jag lugnar mej lite .. får tänka igenom vad jag behöver o så tänkte jag slå ihop besöket där med en tur till Göksäter... och det får bli en vardag .. tror kanske det är mindre folk ute då. nej , jag är inte folkrädd..fniss... det är bara det att jag tycker inte om att stå i kö speciellt länge .. har ju svårt med det sen ryggen började bråka med mej för många år sedan... Sen finns ngr flera stora butiker med tyg som jag tänkt besöka i vår .. "Skroten" i Skene eller Kinna ,.. jag kan aldrig hålla reda på vilket ..o såfinns det ngt uppemot Skara som jag inte är säker på vad det heter .. men jag tror det är ngnstans vi d Saleby, jag kan ha fel och så har vi ju Tygladan utanför Vänersborg ..Nej jag ska till andra ställen också i sommar även om de inte har ngn försäljning av tyg... Ska hälsa på en hel del av mina facebook vänner faktiskt ... Så har jag bestämt iallafall.. sen hoppas jag ju att jag också kan få lite besök här ute... Nej nu ska kärringen duscha ..så jag blir redo för dagen ... Ha det gott nu alla mina kära vänner... så hörs vi senare .. Kram! Foto: Syrrans underbara lilla påsk grupp... det är en av dem som hon har gjort nu i vår... det kommer säkert flera .

Kommentera här: