Torsdags sysselsättningar...

Varit på stan o handlat ... o på kaffe hos bästa väninnan... Bitt-Marie.. Tänk vi har varit vänner i snart 50 år närmare besrtämt 48 år... Tänk vad tiden går... Blev bjuden på semla ... så gott.. o sen var det en snabb tur till affären ..sen hem o släppa ut mitt lilla monster... Monstret mitt, Åskar alltså var knappt ute en timma sen ville han lägga sej o sova igen ... Jag blev mycket förvånad ... men han blev väl förskräckt av den långa dagen i går..fniss Nu har vi bestämt att ut ska vi ,B-M o jag .. både promenera o ta oss runt i omgivningen .. Bland annat promenera i Nolhaga parken till att börja med .. Går inte att sitta hemma o mögla .. När jag kom hem dammsög jag sedan har jag cyklat på min motionscykel . Så himla skönt ... måste komma igång med allt det där jag tappat sugen för.. Det snöade lite idag i solskenet ... men det var bara en jätte kort stund .. gick över lika snabbt som min "förkylning" fniss... Nu ska jag sätta på en mugg kaffe .. det ska verkligen bli gott.... Ha en skön kväll... Kram! Foto: Otto älskade lådor , vare sej de var av trä eller kartong..

Kommentera här: