Vinter igen!

God morgon! Ja , så var det snö i natt igen..fniss... Du ska se att det snöar natten före midsommarafton också ... skulle iallafall inte förvåna mej...fniss... Hade en mycket , mycket trevlig dag i går ... Täffade ju Ingrid o hennes man Rune , en vän som jag aldrig träffat förr men fått genom en grupp ,Pensionärsvänner , här på Facebook... Var tillsammans med mina systrar på Göksäter på Orust o handlade .. så vi träffades där o tog en fika... O det måste jag säga , jag hoppas inte det blev sista gången ..för de var både jättetrevliga o gulliga.. Idag ska jag till läkaren ...kanske bästa dagen . då jag är trött o har ont... jag blir bara sådan efter en dag ute .. men det kommer ju att gå över bara jag fått vila mej.. Det är väl min fibromyalgi som spökar... så det är ju inget farligt ..o då gör det ju inget ...fniss... Sov över för att släppa in Åskar idag på morgonen..så han har gått hemifrån igen men när magen blir riktigt tom så kommer han väl... fniss.. Första gången i går som han inte var sur på mej när jag kom hem efter en hel dags bortvaro... Nej han var så kelen o go´och var inte ute lång stund utan kom in o fortsatte kela ... han är för go´det lilla livet... Ha nu en jättego´dag alla mina fina vänner ... Kram!

Kommentera här: