Kristi Himmelsfärdsdag....

God morgon! Förmiddag för de flesta... Sen morgon som vanligt ...Även något som håller på att bli vanligt ... är de här otroligt sköna vackra dagarna... Även om kroppen känns lite mer än nödvändigt så njuter jag till fullo av vädret .. Hade skrivit färdigt ett inlägg o skulle lägga in det men tryckte givetvis på fel tangent så allt försvann... lite retligt när det är jag själv som gör att det försvinner...Fniss... men bara att skratta här för sej själv o börja om från början... Dagens sysslor ... ja, det har jag inte bestämt ännu ...får se vad det blir..Skulle egentligen åkt o handlat ..men skjuter på det tills i morgon... DEt finns nog mat i frysen så det räcker till en hungrig son ..också om han nu dyker upp här ... Åskar gick ut tidigt o är fortfarande ute.. Skulle vara intressant att veta vad han tar vägen under dagen... Har många gånger tänkt investera i. en liten GPS att sätta på honom... men om jag vet vart han går skulle jag kanske bli ännu oroligare när han dröjer senare. Nej nu ska jag igång med att ta en go´dusch iallafall.. sen får vi se vad som händer här på det lugnaste stället i Sverige ... Ja, så känns det nu...iallafall... Ha en skön o rofylld dag ...Kram! Foto:Bilden är lånad..

Kommentera här: