Sommar dag.... igen!!!

God morgon kära vänner ... Ja, för mej är det morgon... fattar inte varför jag sover så här länge ... hade satt väckarklockan men stängt av den...Ja, ja... inget att göra åt .. känner mej bara så frustrerad av detta..Blir varmt idag också...Åskar är ute o jag har just ätit frukost... Ja, det är nästan en timma sedan ... o känner att nu får jag ta mej själv i kragen för att få gjort ngt vettigt idag ... Vad ska Du göra idag ?.. Helst skulle jag vilja ta bilen o åka ut till havet .. men det fungerar inte idag ..Jag vet inte var jag ska välja att börja göra ..finns en hel del...att göra både ute o inne .. men ute kan jag garantera att inget blir gjort.. Är alldeles för varmt .. så där kommer jag bara att sitta o ha de ´gott när jag pausar..fniss... Önskar Er ALLA en härlig dag .... Kram! Foto... Jag längtar till havet ..

Kommentera här: