- 13 grader o Åskar ville ut!!!!

God morgon! Brrrr...- 13 grader o den lille kraken skulle bums ut för drygt en timma sedan... men först hade det åkt ner ngr blomkrukor i golvet ..oäkta, så det är bara att plocka upp krukorna ...sedan en massa annat smått o gott som pennor o papper tex som låg framme på skrivbordet . Sen har jag bara druckit kaffe o sprungit mellan dörrarna för o kolla om han är på ingång... jag vill ju inte att han ska frysa....Visst är det vackert med rimfrosten nu när det är så här kallt o vackrare blir det väl sedan då det blir ngr grader varmare ...Men nog känns det lite väl kallt när man sticker ut näsan genom dörren... Igår var det inte merän -4 grader när jag åkte hem från vattengympan ..men efter att ha varit i varmt vatten o sen komma ut i kylan gjorde att jag frös resten av dagen...Så i går kväll tllbringade jag min tid under en go´pläd i soffan... Läste ngnstans att det skulle bli oväder ... hoppas innerligt att jag läste galet ... Vill så gärna ha sol o vackert väder ... ingen mår mår bra när det är grått o tråkigt ... Tänk snart har det gått ett år till... Åren går fortare o fortare nästan skrämmande ... o inte blir vi yngre hur vi än bär oss åt... Ibland blir jag riktigt full i skratt när jag ser o läser om hur vi människor kämpar med vårt utseende o våra kroppar ... Nja , jag räknar mej inte till dem... som kämpar ,i allafall inte mycket ... Jag tycker varje ålder har sin skönhet o värdighet...utan en massa onödiga tillsatser ... Nej nuska jag kolla efter "den lille kraken" igen... Ha en skön dag ...Kram!

Kommentera här: