Grått är det utanför fönstren...

God morgon! Ja, som vanligt sov jag lite längre än jag tänkt...fniss.. Jag tycker inte jag ska behöva sätta väckarklocka som pensionär .... Hade tänkt gå upp för att städa ..Städa ? Ja iallafall dammsuga damma, o torka golven...lite lätt alltså.o så göra en kycklingpaj...Sonen kommer fram på dagen ..Tur att han är som sin mor..gillar att sova länge på morgnarna---fniss.. Vädret ?? Ja, det är nästan en historia för sej själv... Nu på morgonen är det grått,, men det regnar iallafall inte o det är jag glad över men man vet ju aldrig , det kan ändra sej fort ... Åskar kommit in efter morgonpromenaden... Lite sur i ögonen efter han nog fått väntat en bra stund på mej... Önskar Dej en riktigt fin o go´helg... då dammsugaren står o ropar på mej o jag får inte tyst på den så det är vällika bra att jag lyder den... Kram!

Kommentera här: