Ser ut att bli snö!!!

God morgon! säger jag trots att jag varit uppe sedan 6 i morse... Det är så vackert ute ..ser ut att bli snö..men det ska det inte bli enligt Klart.se I natt har inte Åskar velat ut en endaste gång... Han har nog känt på sej att det varit kallt -9 grader grader ...men nu på morgonen var han ute en sväng....Men in kom han efter drygt 1 timma så, så där skönt var det nog inte att vara ute... Nu har jag samlat på mej en massa stryktvätt igen...Fattar inte hur mycket jag tvättar ... Det är ju bara efter mej.. o så Åskar förstås..fniss...men det är ju inte så mycket ... Men tvätta det har jag alltid gjort väldigt mycket... Hatar om ngt känns ofräscht...Likadant är det om ngt är skrynkligt ,då åker strykjärnet fram... Allt detta sitter nog i sedan jag var barn...för mamma var likadan vad jag kommer ihåg... Planerar bara in strykningen idag ..så får vi se vad det blir mera .. lite städ kanske...o sen har jag handlat mjöl o lite ingredienser för bakning ... kanske ,kanske blir det ngt sådant också ... Man vet aldrig vad som händer .. här hos mej..fniss.. Nu ska jag iallafall sätta igång med ngt litet till ex... bädda min säng.. får passa på när Åskar inte ligger i den ... Ha nu en riktigt go´dag ... Kram!

Kommentera här: