Solig söndagsmorgon!

Go´förmiddag... nej jag luras ..Här hos mej är det morgon...Solen skiner men det är inte varmt ute ...Åskar var iskall när han kom in för en stund sedan.. Nu, efter nattens många turer ut o in sover han i sin stol...Sonen sover också även han har varit vaken i natt o varit nere o ätit...Jag har också haft svårt för att sova men jag skyller på Åskar ..Jag får ju öppna dörren när han vill ut o vill in.. Ja, vad ska hända idag då.... Inte vet jag ...vi tar dagen som den kommer ...det är så skönt... Mat finns i ordning...kanske fixar jag till en liten dessert ...men det är inte alls säkert för frukt ..det har jag och det är ju nyttigare än en massa sött ..Läste just på Sidan Alingsås här på Facebook att tre små stugor brunnit i kolloni trädgården i Nolhagaparken i går kväll...En hade brunnit ner helt o de två andra var tydligen skadade av branden.. sedan har det tydligen varit massor av inbrott...där nere ...Fan att inget kan få vara ifred... Det gör mej både förbannad o ledsen... mest förbannad... Nej..nu tryter orden o tankarna så detta får bli allt för tillfället ...får se . kanske tittar jag in lite senare idag men till dess får ni ha det så bra ... allihop...Kram !

Kommentera här: