Jag blir trött på mej själv när jag är envis..men....

Ja, jag är jäkligt envis...fniss..men har kommit på att det oftast är rätt bra..Idag utsattes jag för parkeringsplatsens platsens galna parkerings system...Ja, jag tycker det ... Var mycket bättre då det bara fanns penga automater ...Jo det fanns ju det men den var ur funktion... Alltså skulle jag försöka sms parkera ... Ett försök hade jag ju gjort när jag var i Borås men det föll ju på att jag inte kom i håg min kod till idbanken ... Det var ju bra ...Fniss... Ja jag lyckades ju bet parkeringen ..men då får jag en räkning i brev .. parkerings bet. + faktura kostnad på 25 kr ..och det vill jag inte ha ... så nu har jag suttit hela eftermiddagen o till slut hittade jag vart jag skulle .in för att kunna bet. med kort ...Det blir väl rent tivoli nästa gång också..fniss... Åskar kom in nu .. han gick ut när jag kom hem.. iskall var han så det blev platsen framför ,under värmepumpen... Där gillar han att ligga när han varit ute.. Vad skönt det är med vattengympa.. synd att man inte har möjlighet till det en gång till i veckan... Men givetvis är jag otroligt glad att jag kan få en gång /vecka.. Nu ska jag bjuda på en häftig sak som syrran fått till .. Vet inte riktigt vad jag ska tycka men det lutar åt att jag älskar den ...fniss... Ha en riktigt go´kväll..Kram!

Kommentera här: