Kan solen visa sej idag tro?

God morgon kära vän... Det regnar inte !!! Skönt .. men himlen är täckt av moln, här i Alingsåstrakten. Idag är det dagen efter för mej, fniss, Ja , jag var ju på vattengympa igår ...och varför det känns extra mycket i kroppen idag , det har jag ingen aning om. men känns gör det i allafall. Strunt samma...det blir en go´hemmadag... med en sovande Åskar ... Ja, inne kommer han nog att vara ...för han har varit ute ett antal gånger i natt , den lille kraken. Min värld är inte stor i verkliga livet ..men den är desto större här på nätet. Tänk vad man kan resa runt både i Sverige och överallt i världen bara man vill... Tycker det är så roligt att "följa med"på flera husbilsresor tex.Tack för att Ni delar med Er av era resor.....Klockan rusar iväg o jag "måste" starta dagen,nej ,ordet måste skulle jag ju bannlysa i mina texter ,hade jag tänkt så det får bli en naturligt lugn o go´start på dagen med en skön dusch...och ett leende på läpparna... Ha det nu riktigt gott o så ser vi ljust på denna dagen... Kram!

Kommentera här: