Snön har kommit, även om det inte är mycket ....

God morgon! Ja, jag är sen som vanligt ...Utanför skiner solen på en vit mark...Det har snöat ganska mycket
Sonen var bara 3 år gammal när hans morfar dog men han kommer ihåg så otroligt mycket från och av sin morfar ...och ibland sitter vi och pratar mycket om både hans morfar o mormor när han är hemma... Idag blir det en lugn dag här hemma ... Känner faktiskt inte för att göra ngt alls... Vill njuta av livet ..och för min del är det att ta dagen som den kommer och göra det så bra det går... Är så glad att jag kan njuta av livet ...trots att jag inte kan resa runt i världen som många gör .. Jag trivs bäst här hemma hos min lille kisse ...där jag kan gå"skrota" och göra det jag vill... Nu önskar jag att Du får en riktigt härlig o innehållsrik dag ... Kram! Foto: Tror jag ska börja virka sådana här ponchos igen... Tycker det är så användbart ...

Kommentera här: