Solen tittar fram...efter en kall natt...

God morgon! En frusen morgon ...Nej jag fryser inte ...men det har varit frostgrader här i natt o nu på morgonen.. Sitter fortfarande i morgonrock... är så himla trött... men ska inte gå o lägg mejigen... nej då ,ska in iduschen o sedanfår vinse vad det blir...Tänker att jag är alldeles för lite ute i den friska luften....kanske därför jag är trött...Får nog ta mej en tur ut i trädgården...Det finns alldeles för mycket att göra där o det är inte så mycket jag kan göra såjag blir stressad av det ..men får väl försöka komma på ett knep ...så att det känns bra istället... Blunda för det ...är ju ett sätt..fniss...men det finns juinom mej iallafall när jag tänker efter...Ja, ja..det tål att tänka på...åskar vill inte gå ut...nu när hösten kommit ... men äta vill han ...fniss så nu är han verkligen rund om magen....o den lilla skrutten är fin på att försöka komma på olika sätt att få upp mej ur soffan ...Sitter o jamar bredvid mej ... o springer till badrumsdörren... då tror jag han vill dricka ur kranen...,så jag reser mej o går ut i hallen ... men vips så är han iköket o uppe på bänken o jamar...Det är där han får sin mat o ibland lyckas han få mej att ta fram lite ..ur kylen eller skåpet ...Det blir nya saker varje dag han kommer på ... Nej, nu önskar jag Dej en riktigt härlig höstdag , solen kanske skiner hos Dej... skönt i så fall, men dagen kan ju bli fin ändå .... utan sol... Kram! Foto: Min mamma som liten... Hon talade omatt hon klippt luggen själv...på detta foto...fniss...

Kommentera här: