En riktigt mulen lördagsmorgon!

Go´morgon!Ja, så lyckades jag då med att få storleken på texten så jag kunde läsa på Facebook igen .. det var bara där som storleken blev minimal och jag kunde absolut inte se vad det stod på sidan... Men är man envis så lyckas man åtminntone .ibland... Regnet hänger i luften men det var rätt skönt väder i allafall..o Åskar knallade iväg ut för en stund sedan... Igår fick
jag äntligen bakat mitt lantbröd..2 stora bröd... som från böran hette "Italienskt lantbröd" men jag har tillsatt lite smör... för jag tycker det blir godare då, Så vad jag ska kalla det nu det vet jag inte ...fniss.. Pillrena har jag svalt o nu väntar jag på att de ska göra verkan sen ska jag upp o diska .. vilket jag somnade från igår kväll...Tyvärr ... det är så tråkigt att ha disk som väntar .. Jordgubbarna som jag i kruka på altanen ,växer så det knakar nu.. stora fina ..och goda blir de ... synd bara att solen försvunnit för sådär riktigt söta är de inte nu men jättegoda ändå... Nunska jag ta ett tagmed diskeen ..så ha det så gott.. hela dagen ...Kram

Kommentera här: