Måndagen började tidigt idag...

Go´förmiddag! Ja, idag kan jag säga det o det stämmer för mej... Har redan varit i stan ,fniss.. Ja, jag var på lab.. o tog de där förbaskade proverna som de inte kunde ta förra veckan..på grund av att jag inte var fastande och inte varit utan mjölkprodukter ett dygn... Jösses vad gott kaffet o smörgåsen var när jag kom hem... Fick i mej mina "medikamenter " däribland värkpillren så nu väntar jag på"underverk"...Åskar som varit inne under tiden ... promenerade sakta o lugnt ut, genom altandörren idag ..Får se var han dyker upp när han vill in...fniss... det blir aldrig den dörren jag tror... Vädret ? Jo, det är väder idag också... Mulet , blåsigt men inte särskilt kallt ... kanske berodde det på att jag hade jackan för första gången i höst på mej...Har hela hösten bara haft väst eller ngt tröja på mej när det behövts... Försöker ta till mej att det är höst ... lite svårt tycker jag efter den långa,långa, varma sommaren ...men hösten är underbar enligt mej ..jag går ner i varv ... även om det inte varit ngr höga varv under sommaren precis.. Har nog aldrig varit så stilla o gjort så lite som denna sommaren ...Beroende på den intensiva värmen ..som jag oftast har svårt med.. Jösses vad bra program det var på tv i går kväll.. Hade fullt schå (stavas det så) med att välja vad jag ville se.. Tur man har datorn o kan titta där också... Mitt uppi alltihop så ringde telefonen.. Det var sonen o jag pratar ju hellre med honom än tittar på tv... så kvällen var jättebra... Jag till o med vann 100 kr på Bingolotto.. Vann en ny lott förra veckan tydligen ...Kollade inte lotterna förrän i går .. Jag som aldrig brukar vinna ngt vann också 90 kr på trisslott denna månaden.. Kanse turen har vänt .. Hoppas dett ..fniss.. Nu kommer min önskan om att Du ska få en härlig dag .. var Du än befinner dej o vad Du än gör ...Var rädd om DEj... Kram! Foto: Löven har börjat falla riktigt ordentligt nu...

Kommentera här: