Normalt höstväder!!! Regn o blåst!!

Go´förmiddag.... Här öser regnet ner ... o det blåser som sjutton.. men jag har inget ute att göra idag ...så mej gör det inget ...men Åskar går från dörr till dörr o skriker .. han vill gå ut men när jag öppnar dörren ,backar han o börjar jama igen... Han gör som jag -..tröste äter när jag är på det humöret ...fniss... Kan han ha upptäckt detta ,tro... Jag trivs så gott med min senaste ommöblering...Det är bara lite grejer som jag vill förnya, typ blomkrukor och lite andra smågrejer ... Så skönt sen den stora soffan hamnade bakom garagt... Den ska senare iväg till återvinningen, o där till det brännbara... Nu är maten slut i skålen för Åskar o jamandet börjar igen... men jag kan ju inte tvinga ut honom... Kanske skulle jag själv ta på mej o gå ut ...då följer han säkert med ...Får se om jag gör det... när jag blir less på jamandet ... Önskar Dej en riktigt mysig dag vare sej Du är ute eller inne... Kram! Foto. Från Vänga kvarn .... Jag står påen bro o fotar ner i vattnet ...

Kommentera här: