Söndagsmorgon!

God morgon! Nej solen skiner inte men jag ser små klarblå snuttar mellan molnen...Visst är det härligt.. Åskar ute på sin vanliga morgonrunda...Jag har druckit mitt morgnkaffe o det var gott som vanligt .. o nu väntar jag bara på pillrens underverk.. Nja , underverk är det v'äl inte.. men skönt blir det en stund då det känns lite lättare i kroppen,,,Gårdagen tillbringade jag till största delen under täcket ..då jag frös och hade riktigt ordentligt ont i halsen men idag är mitt halsonda som bortbåst... Så då ska jag fortsätta o greja i sakta mak här ... Blir nog snart en tur tiil Skroten i Kinna eller Göksäter .. då jag vill ha nytt tyg till gardiner här i rummet... Just nukänns det som det skulle vara gott att somna om..men riktigt så gott ska jag nte ha det ...fniss... Ha en riktigt go´dag.. Kram!

Kommentera här: